V Nathalie: Är de vår eller?

2 januari 2013

Är de vår eller?

Av vädret å döma kan man nästan tro att de är vår. Så när William sovit klart ska jag klä på barnen å gå ut till lekplatsen!
Snacka om att jag fick sovmorgon idag. Ni er ju att filip är en sömntuta och William vaknar gärna tidigt. Idag vaknade båda strax efter 9. Sovit som en gud inatt har jag gjort Också! De va riktigt skönt faktiskt. Vi har hunnit med bus å lek, tvätt å eldning. Nu sover William som sagt middag å vaknar väl som vanligt vid 14-14:30. Ska förbereda maten också. Helstekt fläskfilé och potatisgratäng är jag sugen på idag så så får de bli.

Efter att jag jobbade natten nu på nyår så är jag riktigt sugen på att komma ut i arbetslivet igen, men samtidigt som jag vill vara hemma med de små. Jobbigt de där. Men har fått veta att hemtjänsten är i stort behov av folk så har ringt dit. Ska Jobba mest kvällar å helger till o börja med och lite nätter, så Linus kan vara hemma med barnen. För de första så är dagis här knökfullt å för de andra så är William inte 1 år å inte behörig dagis. För de 3:e så känner jag att jag inte vill ha dom på dagis om VI kan lösa de på annat sätt. Men ändå vill jag ha dom på dagis då de är bra för barnen. Konstigt de där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar