V Nathalie: En förjävlig förkylning!!

3 januari 2013

En förjävlig förkylning!!

En klump i halsen ihop med ett rivjärn så fort man hostar. Så känns de i min o sambons hals nu. Spännande va? När man andas så bara de rosslar i både hals å bröst. Idag har vi lekt med vänner, åkte ner till Jennifer, Jamie o jalyn där även Jessica och Zoie va! Riktigt mysigt. Blev sugna på pizza så de åkte jag å Jennifer å hämta.

Linus åkte hem från jobbet, han mådde piss med feber osv. Sen han kommunen har han legat på soffan och sovit! De händer inte ofta att han åker hem från jobbet för han är dålig, sen vi blev tillsammans kan jag räkna gångerna på en hand, om ens de. Så han mådde riktigt dålig.

När vi kom hem busade vi å lekte lite sen mös vi framför tv, sen va de läggdags för bröderna bus. Jag slumrade till i soffan så jag förflytta mg till sängen, å här ligger jag å ska sova!

Fick tyvärr inga bilder idag! :/

1 kommentar:

  1. Fy vad surt med förkylning :-( Hoppas ni har kryat på er nu i alla fall.

    Svar: jag hoppas du har rätt - att bebis är här innan midnatt i natt <3

    SvaraRadera