V Nathalie: 2012-2013

1 januari 2013

2012-2013

Igår vid 18 åkte vi till Linus mamma på middag, vid 20 va de dags för mig och fara till jobbet då jobbnatt stog på schemat, min första jobbnatt någonsin (är en trött människa och sover helst på natten) haha. Hemtjänsten blev de, riktigt kul faktiskt. Redan vid 19 hade de börjat smälla raketer i området och folk larmade då dom va rädda såklart. Well, jag fick skåla in de nya året med pomac kl 00 på Kinna hemtjänst. Men de är ju inte fy skam de heller. Va hemma strax efter 7 i morse med världens magkatarr jag åkte på bara pang bom runt 4 tiden inatt.

När jag Kom hem var William och Linus vakna. Jag pratade lite med Linus, la mig på soffan ihop med dom sen och vaknade vid 10:45. Då hade William sovit en runda till och Filip vaknat vilket jag inte hört eller någonting. Sov som en stock. Satte på en kopp kaffe  sen beställde vi pizza från de nya stället här. Efter de slocknade både jag och Filip (William sov redan) i soffan igen  runt 14 å vaknade vid 5. Haha.. Jösses säger jag! For ner till affären och handlade lite se. Hem å åt, nu ska håller William på å somna, sen ska Filip läggas, jag ska duscha sen blir de mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar