V Nathalie: Kärlek!

12 januari 2012

Kärlek!

Ligger i sängen nu o lyssnar på Chris Medina - what are words. Undra när jag ska tröttna på den. Varje gång jag hör den tänker jag bara på alla jag älskar, speciellt min egen lilla familj. Vad skulle jag göra utan min son? O Linus som alltid finns där o ställer upp, o har gjort de sen dag 1. Alla förhållanden har väl motgångar,eller hur? Hur skulle vi annars prövas? De stärker oss mer vill jag påstå. Tänk om man skulle kunna förklara för varandra hur mycket dom betyder, vad enkelt allt skulle vara då. Men varför skulle livet vara enkelt? Har aldrig varit & kommer aldrig o bli.


Har ni funderat på hur fort livet kan förändras? Imorgon kanske de inte alls ser likadant ut som idag, eller som ni hoppas! Ta vara på varandra kära vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar