V Nathalie: Hej alla kära!!

11 januari 2012

Hej alla kära!!

Ja, de va ett tag sen man kollade in här o slängde in ett inlägg .. :/

julen har passerat, hade en mycket trevlig jul med trevliga människor !!! Filip fick massa roliga paket, hela hans rum är överfullt med saker nu, och jag börjar fundera på hur vi ska få plats med 2 barn i rummet sen. Blir antagligen så att ja & Linus byter rum med barnen så dom får lite bättre yta. Synd dock att vi har fixat de rummet till ett barnrum, men de är väl de lilla problemet antar jag, de går ju o göra i vårat nuvarande rum med!

Va hos MVC häromdagen o lyssnade o mätte magen, allt va i sin ordning (skönt o veta då jag oroat mig för att de skulle va en liten bebis då jag inte är speciellt stor) .. Men magens SF låg på 23 o hjärtljuden på 128, så de va helt normalt. Något som inte va helt normalt va dock mina värden. Dom ska ligga runt 150, mina låg på 115. Så de blir att börja med tabletter denna gången också. Bläääch.

Har ännu en gång börjat kampen med att Filip ska sova i sin säng i sitt rum nu, ett tag gick de så himla bra, men så blev han väldigt sjuk där en veva o vi ville ha koll på honom så han fick sova hos oss, å där slank vi tillbaka till ruta 1. Men nu så, han vill gärna att man sitter med honom hela tiden tills han somnar, gärna ligga i hans säng med honom, de går liksom inte! :/

ibland tar vi bort middagsvilan för plutt så somnar han tidigare, igår somnade han 18, rakt upp o ner o sov till 8.00, helt okej! Men ibland behöver han vilan o somnar senare, sånt får man ta! Men igår somnade han av sig själv i våran säng o då bar jag över honom till sin..

nu ska jag göra middag innan mannen dyker in här när som!

1 kommentar:

  1. Hade du också långt blodvärde? Fy, jag med. Mitt låg på 99. Min bm frågade om jag inte känner mig svimfärdig ofta. Jo svarade jag, klagar alltid över de men äter järntabletter. Hade lågt med keven o chris också. Fast inte under 100.

    Men nu ska jag äta två järntabletter varje dag och komma tillbaka om 1,5 vecka och kolla om de höjs. Om inte så blir det nog sprutor eftersom dom går direkt in i blodet. Kul..

    SvaraRadera