V Nathalie: kladdkaka!

13 december 2011

kladdkaka!

Lilleman sover en sen middag idag vilket jag egentligen inte vill då han har blivit så bökig på kvällarna med o somna. Jag ska egentligen inte klaga då han alltid varit otroligt lätt o lägga samt att han alltid sovit länge på morgonen, de gör han fortfarande, han vaknar nellan 10-11 nu för tiden .. Inte alls dumt! :)

Nu medans han sov så slängde jag ihop en kladdkaka som är klar nu, och ja har redan provsmakat. Otroligt gott.

Tanken va att vi skulle ut o hitta en gran idag när Linus kom hem från jobbet, de blev inget med de då de ösregnade och snöade om vart annat. Inte alls trevligt o leta gran, och förmodligen få med oss en hem då ju!

I Helgen har vi hjälpt Jessica o Emil med flytt från deras lägenhet till deras hus, flytt, målning o sånt trevligt. de blir riktigt bra! :) Linus har hunnit fixa lite ppå bilen också! Igår kväll va vi på kalas hos Linus pappa i Svenljunga. Riktigt mysigt, frallor o kex med massa god ost, och grönsaker (ostbricka med andra ord) o tårta på de. När de va dags för hemgång va jag så mätt att ja inte visste vart jag skulle ta vägen, gravid, ja de kände jag mig verkligen, för första gången under denna graviditeten! haha..

Nu vill jag att de ska komma riktig snö så de blir mer julstämning och massa pulkaåkning.

Nu ska jag fixa lite mer sen väcka lilleman!

v23 idag! :)

6 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :D Hur har din graviditet varit hittills? :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaha! Oj jag som skrev in, men det kanske inte kom med? Härligt att höra att allt är bra! Men jobbigt med ryggen :/ Jag har mått sådär. Illamåendet har varit jätte jobbigt. Vill att det ska gå över nu! Men det är bara att vänta ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men sover han verkligen till 10-11??? Ååååh lyckliga DU *haha*
    Melody vaknar mellan 5 och 6 varje morgon :/ Så här är vi alltid uppe med tuppen och dagarna blir VÄLDIGT långa. fast å andra sidan så går vi och lägger oss vid 21 på kvällarna också för annars orkar man aldrig...
    Så jag har blivit som en pensionär...bums i säng tidigt ;)

    Nu har jag förresten mailat över inloggningsuppgifterna till bloggen.
    ha en fortsatt bra dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Ja exakt! Färg spelar ingen roll direkt men just att det är killkläder. Vet flera som har de på sina flickor :O Haha, jaja det finns folk till allt ;)

    Puss<3

    SvaraRadera
  5. Jo jag vet ju att barn ramlar och slår sig och att man inte kan vara med och förhindra ALLT alla gånger.... Men man känner sig ändå lite dålig :/ Men, det gick ju bra ändå. Bulan har lagt sig och hon är bara lite blå...
    Hoppas ni haft en mysig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vill passa på att önska dig en GOD JUL!
    Hoppas ni får en underbar julhelg!

    :)

    SvaraRadera