V Nathalie: Städa städa varje Fredag ...

11 november 2011

Städa städa varje Fredag ...

Ännu en Fredag är här, dagen började lite halvt som halvt runt sju idag igen, men han låg o "halvsov" en bra stund. Han vände o vred på sig som jag vet inte vad, sen gick vi upp!

Jag håller på o städa som en tok, riktigt skönt när de är klart! Nu sover Filip o jag har kök, toa o Filips rum kvar o dra över. Sen är jag klar o då ska vi åka till Linda & Kimmie o kolla deras hus. Har ju bara sett de från avstånd, utvändigt! Ja, de ska bli riktigt spännande ! :))

Men nu ska jag fortsätta innan gubben kommer hem! :)

3 kommentarer:

  1. Herregud du kommer passa perfekt i vårt företag så som du håller rent ;) :)

    Får bli hustitt i helgen istället :)<3

    SvaraRadera
  2. :) yes! allt är fint! Grattis till lillebror eller lillasyster!

    SvaraRadera
  3. Ja du...att öppna paket var tydligen roligt. Man försöker säga ifrån och visa att det var fel... Men det var inte det lättaste att hålla sig för skratt heller när hon satt där bland allt julklappspapper och såg så där oskyldig ut *haha* Barn är ju bara för roliga ;)

    Vad härligt att få städat hemma. Själva städandet är ju inte alltför roligt, men ack så skönt när det väl är klart :)

    SvaraRadera