V Nathalie: Pust!

10 november 2011

Pust!

Idag ville Filip vakna vid sju o jag var totalt död. Jag orkade bara inte gå upp men han lå en stund när barnprogram kom på. Skönt!

När dagen väl startade gjorde den det med att dra av lakanen i sängen o tvätta dom. O massa annat småplock... Sen gav jag o veronica o Filip oss ut på galejj. Fixade massa viktiga saker, åt tacobuffé och sen på hemvägen så stannade vi till på dagis för o hämta hem Filips saker då han inte längre går kvar. Vi stannade o lekte lite o fröknarna blev så himla glada av o se honom. Dom ringde Linus för ett tag sen o sa hur mycket dom saknade Filip, o dom bad om att han skulle få komma dit en dag även om jag inte jobbade, de är gulligt!

Väl hemma tog vi tag i lite mer tvätt o grabben sover äntligen sen en bra stund tillbaka. Jag tror jag ska bré ut mina lurviga bredvid honom en stund! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar