V Nathalie: ..

9 november 2011

..

Igår va vi o lekte med Linda & barnen, åt god mat, fikade o hade allmänt mysigt. Va där från morgon till kväll, Filip o Keven va helt vilda, Chris mådde inte så bra stackarn! :/

Idag har jag gjort om inne på våran toalett. Jag saknar något där, vet inte vad!! Hmm, har en stor hylla där som inte ska vara där, den måste bort, men vet inte vart ja ska ha den!

När pappan kom hem åt vi mat sen gick vi ut och bytte till vinterdäck på hans firmabil! En bil mindre o byta på, skönt!

Dagen annars, Filip ville se på film innnan, satte han i vagnen för en gångsskull i hopp om att han kanske sitter kvar när jag går ifrån för o göra mitt, så som tvätt osv. De gjorde han, och han stensomnade efter en stund. Gullunge!

Nu ska jag ta med mig grabbarna till affären o köpa choklad! ;)

V19 igår (18+1), vi längtar efter dig pyret! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar