V Nathalie: Måndag , IGEN!!!?

7 november 2011

Måndag , IGEN!!!?

Ja, idag är de Måndag igen, veckorna bara springer iväg och varje måndag känns lika tråkig att Linus ska åka o jobba igen! Puh.

I helgen- Fredags hade vi Dennis o Veronica här en sväng. O i Lördags åkte jag, Linus o Filip till Skene o kollade Folkrace, riktigt kul, Filip tyckte de va riktigt roligt. Linus bror, hans tjej, hennes syster & Linus systers pojkvän körde. Efter en stund somnade Filip och sov hela tiden tills vi åkte hem. Haha...
Vi åkte där ifrån till svärmor för o äta lunch ihop. Längre än så kom vi inte den kvällen. Så senare på källen åkte Linus o Dennis o kollade på tcå crossbussar, men de va ingenting o ha, jag o Filip mös med svärmor o svärfar, Filips farmor o farfar. Åt Baconlindad kycklingfilé o pommes samt sallad, så jäkla gott. När Linus kom åkte vi hem, så jädra trötta vi va!

Söndag - Linus o grabbarna körde cross, Veronica kom hit o vi kokade kaffe o begav oss upp till grabbarna, riktigt kul o se dom köra. Duktiga som tusan också! Dock tycker jag de är väldigt otäckt o kolla när dom hoppar!! :/
PÅ kvällen åkte vi till svärmor o svärfar igen för Linus skulle hjälpa Anton med billjudet Linus kopplade in åt honom häromdagen. Jag skulle egentligen tränat mörkerkörning, men både jag & Angelica va helt slut så vi orkade inte.

Somnde som en stock när vikom hem, med andra ord typ vid 9 kanske.

I Lördags skulle vi egentligen till Linda o Kimmie, o barnen o äta taco o bara mysa. Men de lev inte så, hennes barn mådde inte riktigt bra. Riktigt synd då vi inte träffats på sååååå länge! Blir nog så att jag & Filip åker till dom imorgon o leker & bakar knäck! Mums..

Idag har vi bara varit ute, nu sover Filip som en stock o jag ska snart börja med pannkakor som vi ska ha till lunch! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar