V Nathalie: Ny dag, nya möjligheter.

3 november 2011

Ny dag, nya möjligheter.

Ja, idag vaknade familjen runt 8 tiden. Väckte Linus för o fixa frukost o mat o kaffe som han skulle ha med till jobbbet, kl 9:15 skulle han vara hos banken, allt hade gått bra, jag ska dit imorgon! ;)

Har haft Jossan & EMILI här på besök idag, inte igår man träffade dom, och speciellt inte Emili, (jo, för ett tag sen på willys men vem hinner stå o prata då när båda skulle handla precis innan stänging) annars har jag inte träffat henne sen i somras på begravningen!
Satt o tjöta lite allmänt.

När dom åkte så la jag vilddjuret, och medans han sov så började jag förbereda maten och fixade med tvätt oså.

Nu kommer snart Linus hem odå kommer Dennis o Veronica på besök, ikväll ska jag krypa upp med ett täcke o kolla på "drömmen om ett barn" ,kanske lipar lika mycket denna gången, vem vet?!

1 kommentar:

  1. Ja de är bra med mycket att tiden går snabbt :)

    Haha ja vet, ser lite roligt ut :) japp ses imorgon, ska bli riktigt kul! <3

    SvaraRadera