V Nathalie: Saker bara försvinner....

2 november 2011

Saker bara försvinner....

Ja, de är ju detta då va, när barnen kommer upp i ålder så försvinner massa bra saker, som idag, Filip vill kolla Tv och jag tänkte fixa detta åt honom o då märker jag att kontrollen till digitalboxen är borta, nu har jag letat överallt men hittar den verkligen inte någonstans, frustrerande då jag vet att saker inte bara försvinner ur huset, de är våran lilla minitjuv som bär iväg med de, oftast hittar man de i tvättmaskinen eller liknande. Men inte idag.

Imorse doppade han Linus mobil i toaletten, sådär roande då han precis skaffat ny för den andra gick sönder. De behövdes dock bara ett nytt batteri till toaletttelefonen så de är fixat.

Igår hade vi Emma o Lucas här, sen när dom åkte så va jag o Filip ute på promenad samt fixade i trädgården, de ska vi göra snart igen.

Har fått en tillsägelse att jag ska blogga mera, men de är ju de här då va, kan inte blogga från mobilen vilket hade underlättat, sen är de så tråkigt när jag inte lägger in bilder (vilket är mitt eget fel) men de hade också underlättat om man bloggade från mobilen.... JAJAJAJA !!!!

Nu får väl jag leta vidare efter kontrollen helt enkelt.

ÄLSKAR NÄR MAN REDER UT SAKER O TING! ALLT KÄNNS SÅ MYCKET BÄTTRE, SOM EN STEN SLÄPPTE FRÅN AXLARNA! :)

Förövrigt, gått in i v18 nu, snart halva tiden, SHIT!

1 kommentar: