V Nathalie: Storstädning

26 oktober 2011

Storstädning

Igår blev Filip helt överlycklig när han hörde Linus komma hem, han tutade såklart utanför o Filip skyndade sig till dörren- öppnade den o ropade "- PAAAPPPAAA" Så jävla gulligt. Såklart tyckte jag också de va riktigt skönt att Linus kom hem, han pappa är också hemma nu igen, mår bra trots omständigheterna, han hade väl lite ont o kroppen o halsen samt va trött, vilket inte alls är konstigt.'

Jag o Filip har städat som tokar idag, jag väntade med att torka golven tills han sov, vilket han gör nu och golven är torkade !!!

an vaknade till en sväng, han är så fruktansvärt snorig men de kommer liksom inte ut något typ, ska prova med nässpray o nässug sen! :)

Snart kommer Veronica på fika o jag hoppas att hon stannar tills senare för hennes man kommer ju hit sen efter jobbet och ska köra cross med min man! Ja, hon stannar nog, hon har fått för sig att vi ska fixa våra naglar igen. (jag har slutat bita o har långa naglar nu) .. Kan inte fatta hur man kan bita på naglarna, så j*vla äckligt!

Äsch, vi hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Ja ingen graviditet är ju den andra lik... :) Hoppas du mår bättre nu.
    Det tuffa med graviditet två är ju att man har en liten hemma som håller igång en på gott och ont!

    ha en fin kväll!

    SvaraRadera