V Nathalie: Tisdagen den 22 November ...

22 november 2011

Tisdagen den 22 November ...



Tänka sig, det är redan November, herregud! De kan man inte tro om man kollar vädret, vi har liksom ingen snö och de är den 22 November. Helt sjukt!

Vad har hänt sen sist?
Vi har varit med Linda & barnen, haft en heldag ute bara vi, våran lilla familj, åkt 4hjuling vilket Filip älskar nu. Varit på kalas i Svenljunga, och även varit där o bara hälsat på, träffat Jessica & Emil. O ja, haft fullt upp med andra ord..

Var på UL i Torsdags, allt såg bra ut med vårat lilla pyre.. Bebisen ligger just nu med rumpan neråt och jag hoppas innerligt den vänder sig.. (vi tjuvkikade även könet denna gången, JAG kunde inte hålla mig, sen trodde jag verkligen på både och, så de va helt snurrigt i huvudet på mig) :p är beräknad mellan 13-16 April. Som med Filip så kunde dom inte säga exakt! :)

Nu har vi precis ätit lunch, pannkakor blev de idag, va jättesugen på de. Nu sover Lilleman och jag skulle vilja göra detsamma. Men de hinns inte med, jag ska förbereda maten samt fixa med annat, tänkte jag skulle skura mina golv innan han vaknar. Shit va de behövs göras ofta nu när man har barn !! :p

Tänkte bjuda på lite bilder från UL. Ska bara välja vilka så ni inte kan se vad de är! :) Fick en fin liten skiva med båda videoklipp och bilder på. Riktigt roligt o ha ju!


den låg inte still en enda sekund så de va inte lätt o få några bra bilder på den! :) På understa bilden sparkar den för fullt, och bökar o har sig..

Tänka sig att Filip ska bli storebror, han som själv precis varit så liten ..
storebror


Nä, nu ska jag sätta igång! :)
(något hände med texten under vissa bilder, de får ni leva med om de syns!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar