V Nathalie: igen rubrik

11 maj 2011

igen rubrik



Nix, idag kom jag inte på en passande rubrik, dåligt! Men i vilket fall som helst är de ju inte rubriken ni läser! Våran dag började vid 9 idag då Filip valde att vakna.. Upp för frukost och allt de där. Sen va de full fart!!

Idag firar alla lilla Mika som fyllt 1 år. Utan vi, för de första så kunde jag inte då jag ska på möte på jobbet sen, sen är Filip förkyld så ville inte åka dit. Blir så dumt då.

Jag och Linda pratade om att bada med barnen imorgon, vilket inte heller blir av då jag fick hoppa in och jobba, 8.30-18. Sen är Filip som sagt förkyld. Och jag börjar få smått panik då dom snart åker till Grekland och innan de måste vi ses..

Nog om de. Jag är så glad. Och ni har säkert era aningar varför. Men ni kan gissa, don´t tell you!! ;)

Nu ska jag fortsätta med lunchen så den är klar när Filip vaknar.
Hörs snart igen!

Kusinerna.
(vill ni inte att jag lägger upp bilden så säg till så tar jag bort den)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar