V Nathalie: Sommarkväll..

10 maj 2011

Sommarkväll..



Nu är de verkligen sommar ute, så himla underbart! Som vanligt har vi vart ute hela dagen, har även grillat Flintastek o till de hade vi pommes m.m. Så j*vla gott.. Vid 18 gick vi i för dusch och sånt för Filip. Efter de somnade han som en stock. Och har nu sovit i en timme ca. Ha somnade runt 19.

Jag satt och läste lite gamla inlägg i bloggen innan. Så som att jag väntade lilleman. Så jävla mysigt verkligen.. Saknar att va gravid och njuta av att vara tjock. Och förlossningen ska vi inte prata om, åååh vilken upplevelse. Synd bara att vi inte hade räknat med och stanna och fick därför inte med oss kameran som låg på laddning. "vi tar den när vi ska åka in på riktigt" tyckte vi i bilen på g upp. Men så blev inte fallet. Så har några bilder på mobilen bara, som inte ligger på datan då jag aldrig använder mobilkameran därför tömmer jag aldrig heller! ;)
Kan ju erkänna att jag är lite avis på alla gravida! ;)
Nu ska jag va tyst!! ;) ;) hihi..

Imorgon är de möte på jobbet, sen jobb på Torsdag. Ja! Man kan säga att livet trallar på, och jag kan inte ha de bättre ..
Tagit avstånd från vissa de sista, såna jag märker inte är bra för mitt välmående, och därför inte för Filips heller. Mår jag dåligt så gör ju Filip de också, de går ju ut över honom, Så mår han dåligt gör ju Linus de. Så nej! Du/i drabbar hela familjen, de ska inte få ske! Me vadå, jag är lika glá för de, jag mår ju bättre! :D

Nu ska jag sluta tjata, ska duscha nu! :)

Vi hörs imorgon!

Over and out!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar