V Nathalie: Gravid? Inte gravid?

14 maj 2011

Gravid? Inte gravid?





Får frågor hela tiden om jag är gravid eller inte, eller vad de "hemliga" är som jag skriver om här i bloggen, folk smsar, frågar på FB, och även irl. Jag kan säga såhär ........ Jag säger ingenting, ni får helt enkelt följa mig här! ;)

Trevligt Linda att du också fått samma fråga, är vi så tjocka?? Äh va fan, de är dököttet sen förra graviditeten! Vi skyller på de..;)

Blogspot krånglade igår så de gick inte o komma in, typiskt! Vad gjorde vi igår? Kollade ut genom fönstret på de otroligt tråkiga vädret, men senare gick vi ut när de va uppehåll, lagom tills vi gick in kom världens skur! :P haha..

Kul de där med bilar, får lämna in våran bil, avgasröret är pajj, och de är ingenting man kan laga själv, hade man kunnat de, då hade de redan vart fixat! Så den 23:e lämnar vi in de, ska bli så skönt!

Idag blir de jobb för min del. 15-21, skönt! Imorgon är vi båda lediga så då får vi en dag ihop. Linus fick jobba idag nämligen. Mycket på jobbet nu.

Fredagen den 13:e igår. Och jag klarade mig hela dagen från konstiga saker, bra de! ;) (tror inte direkt på de heller, haha)

Nu ska jag ta tag i lite saker innan lunch och jobb!



Jaaa-a, de är allt mysigt att va gravid. Otroligt mysigt faktiskt!
3 månader innan Filip kom! Biiig maaamaaa..

Så jag lovar, ni missar nog inte om jag skulle va gravid! ;)

1 kommentar:

  1. Haha ja det är märkligt att vi får den frågan :p Men vi är ju så himla tjocka bägge två ;)

    SvaraRadera