V Nathalie

19 maj 2011

Idag kunde jag inte skriva en rubrik! :P De fältet är borta, så ni får leva utan det.

Våran dag började kl 9 idag.. En mysig Filip väckte sin mamma med en puss. Sen ville han såklart gosa lite. Underbara unge!

Nu sover lilleman och jag försöker förbereda mig på jobb. Jo, men de går ganska bra! Ska ta mig en kopp kaffe strax. Har inte gjort de än idag då vi inte hade mjölk hemma, men sen kom jag på att jag brukar dricka kaffe på jobbet utan mjölk, så varför skulle inte de gå här hemma?!

Har ju som sagt nämnt innan att jag är väldigt glad bara att jag inte vill/ tänker avslöja varför än. Folk som rågat mig har fått en förklaring, men jag ska erkänna, de är inte de jag menar här i bloggen! Kanske delvis, kanske inte alls! :) Men nu är de såhär, att både jag & L är glada för en grej nu. Varför, ja de kanske ni får veta på Måndag! Håll utkik..

Vill ju inte direkt påstå att jag gillar detta vädret. Vadå! Är de höst eller? Brr, riktigt kallt ute i mellanåt. Men har men en sån aktiv son så får man gå ut iallafall.. I vilket väder de än är. Och Lika glad är han för de..

Riktigt roligt med honom nu, han går hela tiden, pekar på saker han vill ha, pratar, visar oss varför han är arg, om han nu är de, visar att han vill att vi ska vara med honom o leka. Osv, massa mer roliga saker.. Så ja, jag måste erkänna att de blir bara roligare och roligare med tiden även fast bebis, nyfödd tiden är så himla mysig! Han är en stor pojk nu! <3

Nu va kaffet klart ja, som jag satte på i mitten av detta inlägg..

Jag uppdaterar väl imorgon, inte ikväll iallafall! :)

(Jag hörde någon skratta ifrån sovrummet- i sömnen! Inte första gången direkt, han skrattar så mycket så de låter som någon kittlar honom! ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar