V Nathalie: Grill i Fotskäl

22 maj 2011

Grill i Fotskäl

Igår va våra vänner här ute i Torestorp och fixade med sitt hus, (bor nu i Fotskäl) , vi åkte dit och gjorde dom sällskap, sen tog vi med Melwin (deras 4 åriga son, Linus gudbarn) hem till oss, hans pappa kom hack i häl men M ville så gärna åka med oss. När vi kom hit så lekte barnen massa, Anna och Mikaela kom också (Melwins mamma och syster) sen bestämde vi oss för o grilla hemma hos dom.

Dom åkte hemåt. vi åkte dit e stund efter.. Likadant där, barnen lekte en massa, Vi satt o tjöta om allt och inget. Sen blev de mat, så jävla gott! Sen va vi bara mest, väntade väl på att jorden skulle gå under! (haha).. Åt faktiskt godis, kollade när barnen lekte ännu mer (dom har en dotter på 2 år också - Nova-Lii) men hon somnade ganska omgående när vi precis kom..

Sen blev de hemgång för oss. L skulle upp och jobba idag, sen blev jag in ringd så ska också iväg o jobba sen.

Våran dag började kl 9:30 idag när Filip behaga vakna, vi åt frukost sen tog vi oss en lång dusch, så himla skönt. Efter de ville ha sova igen, så de gör han nu! Jag ska väl fixa lite här, sen göra mig klar för jobb.

Imorgon ska vi lämna in våran bil, så den blir fixad, kl 7 imorgon bitti i kinna, puh! Josefin ville bjuda oss på morgonkaffe, ja! Varför inte, kan passa på när vi ändå är precis där hon bor, sen har man ändå inget för sig kl7 en måndag morgon i Kinna. !!! :)

Min kamera hade inget batteri igår, så de blev inga bilder, så typiskt!! :/

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan även passa på o säga att man blivit moster igen- i Fredags. Till en liten Lucas som föddes hemma på hallmattan! Grattis till Michaela och Patrik.. Även till Jesper som blivit storebror.

Nää-e Nu ska jag dra mig och greja de sista.
Ha e bra dag allihop! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar