V Nathalie: Herregud vilken värme

18 april 2011

Herregud vilken värme

Idag är de verkligen varmt ute. Hur underbart som helst. Vi har haft Susanna på besök, suttit ute o ätit glass och pratat strunt. Alltid lika trevligt minsann! Och jag är en nypa avis på henne, gravid! GUD VA MYSIGT!!!! Men har ju mitt lilla busfrö! :)

Har faktiskt gjort premiär för att hänga ut tvätten idag, att den torkar, de tvivlar jag inte en sekund på! Så nu rullar maskin nr 2. som också ska hängas ut när den är klar! Torktumlaren har gått i ide för denna vintern, i detta huset nu! Vi lär ju ses till hösten då torkvindan gått i ide för sommaren. hehe..

Nehe, nu ska jag u igen, en utslagen Filip ligger där ute i sin vagn och sover nu!

En sak, med värmen kommer ormar fram. Jag är verkligen totalt livrädd för dom. Och totalt livrädd att Filip ska krypa runt och stöta på en. Får ha koppel på honom om jag ska va såhär nojjig.

1 kommentar:

  1. Sv. Hej, jo jag vill inte åka utomlands med barnen förens de är äldre. Jag är rädd för andra länders mat, klimatet, kackerlackorna, bakterier, virus m.m. Sedan så har jag själv aldrig åkt flygplan så de är skrämmande för mig också. haha. Men båt till Danmark eller bila till Finland är helt OK. Men inte nu när barnen är små. Så de närmsta 5åren stannar vi inom Sveriges gränser.

    Kram Mia

    SvaraRadera