V Nathalie: En tidig kväll!

14 april 2011

En tidig kväll!

Jag o Filip duschade innan, så mysigt att duscha med en bebis! Efter att pyjamasen kom på, fick han en välling, och stenslocknade totalt i sin säng på sitt rum. Undra om han kommer vakna innan de är dags för oss o krama kudden, eller om jag kommer få hämta honom där inne sen inatt! Men nu när han ändå sover där så låter jag honom ligga. Kan ju testa o ha honom i sitt rum! Kanske funkar, vem vet?

Imorgon ska vi till dagis, kul! De tycker minsann Filip också. Gullunge.
Nix, nu ska jag hämta vällingflaskan har troligtvis har i munnen fortfarande, (om han inte slängt den utanför sängen) o sen vet jag inte vad jag ska göra! :p

Så himla tomt o ensamt de kan blir när han sover då! Linus kollar runt lite för han ska ta lastbilskörkort.. Bra o ha en pappa som äger ett åkeri!

1 kommentar:

  1. Ja, hon gör ju det. Men har vaknat nu och kommer att klara sig! Det är verkligen underbara nyheter! :)
    Händer i helgen då?
    Kram

    SvaraRadera