V Nathalie: Bete er vuxet för ...

14 april 2011

Bete er vuxet för ...

Herregud säger jag bara! Att inte folk kan bete sig vuxet. Ja! Filip hade magsjuka, hade jag vetat de hade jag inte haft barnkalas.. Va fan är de med er?? Magsjuka, de är ingen sjukdom barnen kommer gå med hela livet. De va inte dödlig sjukdom dom fick.. Utan Magsjuka.. Visst! Jag accepterar att de inte heller är speciellt roligt. Men inte fan smittades ni med flit!

Blir riktigt irriterad på folk som inte kan bete sig vuxet, som egentligen är vuxna! Skaffa er ett liv för fan!

Nu har jag och lilleman vart ute ett bra tag. Nu ska jag göra middag innan de är dags för han o sova en stund!

Säg saker till personen i fråga istället för och prata runt om den, eller, åtminstonde stå för vad ni säger!

2 kommentarer:

  1. Shit happens.. Nu är hon frisk och ingen är gladare än jag :D Hävv a najs däj ;)

    SvaraRadera
  2. Haha nathalie.. vet vad du menar :p Men det är som du säger.. Ingen smittas med flit! Jag blev inte arg på dig utan bara ledsen av att bägge blev magsjuka, jobbigt att se dom såna. Men som du säger.. Det går över!!

    Puss!

    SvaraRadera