V Nathalie: Dagar som dom.

20 april 2011

Dagar som dom.

Dagar som dessa som vart nu är helt underbara. Gått fram o tillbaka till dagis, tycker jag man kan göra om de är fint väder, så ibland är jag väldigt glad att jag inte har körkort. Filip börjar trivas som tusan på dagis! Gud va kul..

Efter dagis igår kom Emma och Lucas hit. Fikade med massa gott ute på gräset, barnen lekte som aldrig förr. Mysigt!

Idag började jag dagen med frukost till mig och lilleman, sen kaffe, sen satte jag igång och började bädda rent sängen, vädrar, kudde o täcke hänger för tillfället ute. Tvättar, och dammar, samt dammsuger. Så otroligt rent de känns närman kan ha öppet dörr och fönster!

Senare ska vi till Björketorp till familjen Glansin/Sultan för grillningen och mys! :)
Imorgon blir de först dagis, sen jobb, Fredag blir de Ankracet i Torestorp, Lördag kanske till pappa, annars massa kalas. Söndag blir nog en lugn dag, jobb på måndag morgon igen!

Nu vill lilleman sova middag hör jag, kanske uppdaterar mer sen!

2 kommentarer:

  1. Hahah! Jasså? Annorlunda på vilket sätt? :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du hade kommenterat mitt inlägg om min ammning.
    jaa ja håller med helt å hållet bröstmjölk e jätte bra.
    aa de e en del folk som tycker de ehelt vrickat av mej att ja fortfarande gör de dom skällde ju ut sagas pappa o fick mej att framstå som en jubel idiot.
    men men de e min dotter o ja gör va ja vill me henne o ja tycker bara de e bra. hon får ju mkt annat också.
    fin blogg du hade föresten =)//Vikky
    http://Viiikkkaaannn.blogg.se

    SvaraRadera