V Nathalie: Jag håller mig undan!

29 april 2011

Jag håller mig undan!

Jag håller mig visst undan från bloggen. Men de har vart mycket nu de sista känns de som, massa kalas, påsk, ankrace, jobb, dagis osv osv..

Tänkte egentligen bara meddela att vi lever. På dagis går de superbra, idag lämnade jag honom själv, och ingen var gladare än Filip, när jag kom tillbaka. Men han hade inte gnällt någonting, varken när jag gick där ifrån, eller senare! Skönt de.. Samtidigt är jag väldigt spänd att lämna honom där, och jag åker o jobbar. Jag vet att de kommer gå hur bra som helst. Men iallafall.. Personalen där är helt underbar!

Nu sover Filip, han va verkligen helt slut. Han hoppade över sin eftermiddagsvila idag, så han somnade strax efter halv sju..

Jag ska fortsätta greja här, plockat hela dagen,och tvättat! Älskar när man kan hänga ut tvätten.. Kanske får besök av Ankan och Kalle sen. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar