V Nathalie: Våren kom, men gick runt hörnet igen!

29 mars 2011

Våren kom, men gick runt hörnet igen!

Igår varde verkligen toppenväder och för stunden älskade jag de, att bara ta på lilleman en fleecetröja + mössa Och sätta honom i vagnen medans jag grejade ute. Han storm trivdes verkligen .. Men idag va de lika dystert ute igen.. Kan säga att vi hållt oss inne de mesta idag faktiskt.. Mennu på kvällen har vårvädret kikat fram igen.. Underbart! Så imorgon förmiddag hoppas jag verkligen på värme igen så att jag kan fortsätta ute i trädgården innan jag drar iväg på jobb! :)

Jag och lilleman har lekt en massa här idag .. Nu har vi även tagit oss en dusch, bad för hans el. ätit kvällsmat, nu vill jag lova att han går på sista valsen här innan de är dags för sängen för hans del. Han är supermegatrött.. Sötnöt.

Herrejösses vad han går mer och mer nu! Han tycker verkligen de är roligt. Om han ramlar så kollar han på mig och skrattar.. Just för stunden smälter mitt hjärta!

Nu sitter lilleman här i mitt knä och bloggar med mig. Och säger "titttta, eller titttta dä"

Jaha. 1.5 vecka kvar sen är lilleman 1 år. Gud, stora prinsen!


NEWBORN

VS

Ett år, snart!





1 kommentar:

  1. Ja, stackars barn :)
    Jag tycker det med. Men innan de fanns var jag bombis på rött skalset till Stina. Men de gröna är såå fina. Det får nog bli de gröna ändå. Jag kan ju alltid köpa de röda också om jag skulle ändra mig :P

    SvaraRadera