V Nathalie: Nu då?

28 mars 2011

Nu då?

Precis när jag kommer ut så vaknar Filip, så jag satte honom i vagnen så han fick vara med ute. Efter cirka 1 timme tröttnade han så vi gick in o åt lite lunch.. Men är våren på g nu då? De va riktigt varmt o skönt ute,. Fast såna dagar har vi haft innan och dagarna efter kommer snön, så som jag skrev igår så välkomnar jag inte våren än, i sommar kanske jag vågar göra de, men då är de ju för sent!! ;)

För övrigt har jag en vild son här på golvet !! Plutten ..

Ja, jag fick iallafall gjort i ordning nedanför altanen,Linus tog ner vårat altanräcke häromdagen då vi ska göra en altan utåt. När de nu blir? Men fick iallafall tagitundan alla brädor + all annan skit som låg där, så¨som mina mattor som jag hängde ut i höstat för jag städade, dom blåste ner och snön kom, så dom har fått bo ute i vinter. Elakt. Jag provar o tvätta en av dom nu, gräsfläckar!!! Tror inte jag lyckas, gör jag de inte åker dom i eldtunnan, inte mycket mer med de! Men då de inte va mögel på dom så kan man ju ge de ett försök, eller? De är ju inga billiga mattor direkt, iaf inte 2 av dom! Dom med gräsfläckar! ;P vi får se hur resultatet blir, jag tippar på att dom får flyttas till eldtunnan nästa! Men de återstår....
Klippte även ner mina buskar, som egentligen ska klippas för ett tag sen, men jag klipper dom alltid vid denna tiden på året och dom bli visst lika stora o fina varje år. Mötte även ett antal snödroppar & krokus (stavning? Heter dom så, dom lila, orange, och lila blommorna).. Iallafall..

Jo, kära vänner, nu är de vår! Vi säger så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar