V Nathalie: Måndag, ny vecka!

28 mars 2011

Måndag, ny vecka!



Nu är de måndag igen- ny vecka! Snart är de Fredag igen o de gillar vi! :) Idag är min lille skrutt en aning bättre. Fick en blöja i morse som heter duga. Känns bra!

Solen skiner otroligt nog idag. Gud va skönt! Disken har jag tagit itu med sen gårdagens taco. Jag brukar aldrig lämna disk över natten. Men så blev fallet igår då jag bara ville gosa ner mig med min påse med naturgodis och kika TV. De gjorde jag också, men somnade strax där efter !! Skönt..

Jag vill hänga ut min tvätt på tork idag men de känns en aning tidigt o börja göra de redan, e snöade ju igår.. Nej! Vi väntar någon/några veckor till..
Men jag tror att jag ska gå ut o fixa min altan, hade en soppåse där igår som ett kattskrälle vart på,mindre mysigt! Efter de, är jag emot katter.. Har iofs aldrig vart en kattmänniska.. Men iallafall !! Stor, tjock och kolsvart va den också..

Nog om katter och soppåsar.Jag kilar ut en sväng när han nu sover och kommer göra den närmsta timmen iallafall.. Vad ska man annars göra? :)



Förresten, våran lilla krabat har kommit på att de är superkul att gå- själv!!! Han gjorde ju de för ett tag sen, men la de sen åt sidan, tills igår.
Igår gick han som bara tusan.Så här ska inte bäras runt mer. Här ska man gå.
Gullunge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar