V Nathalie: Måndag - igen!

4 april 2011

Måndag - igen!



Ja mina kära vänner. Precis varit Fredag och nu är det den tråkigaste dagen på hela veckan- Måndag! Ack va fort veckorna går. Ett par dagar här nu har de bestått av jobb för min del. Alltid lika kul tycker jag. Jag älskar verkligen dom dagarna jag jobbar samtidigt som jag älskar dagarna jag är hemma med min lilla skatt. Men de känns skönt att komma ut lite- faktiskt!!

Igår var vi på Kalas innan jag åkte till jobbet. Lilla Lisa som redan fyller 3 år.Idag faktiskt. Men vi va där och gav henne present igår. Hon blev så glad. Hon fick prinsessskor + tiara. Hon blev så glad så när hennes mamma frågade henne när hon öppnade paketet - " Lisa, vad har du fått?" Fick hon ett iskallt svar "vänta lite!!" haha.. Hennes min är obetalbar. Den va klockren. Sen när hon tog på sig sina prinsesssaker så blev hon så generad så hon inte vågade visa upp sig för oss. (oftast vet hon me sig att hon är söt. )

Linus morfar fyller också år idag. Så Filip & linus va på kalas där igår när jag jobbade. Kul för dom! ;) ALLA fyller fasiken år denna månaden.. Lisa & Ove idag. Anton och Emma den 5-6 .. Filip 10:e. Angelica 21:e.. Höjdpunkten är ju såklart Filips dag. Nästa helg firas den som bara sjutton.. Barnkalas sen släktkalas! :)

Idag får vi se vad dagen bjuder på. De vet vi inte riktigt ännu! Filip sover för tillfället middag. Men när han vaknar så blir de fullt hus-igen!

4 kommentarer:

  1. Nej, det är inte det :( Jätte sorlig begravning men så fin!

    Fyller din son år snart? :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var det :( Så hemskt att 3 unga och fina människor bara gick bort sådär. Kändes så konstigt att alla 3 låg där framför en i kyrkan... Jobbigt att tänka på det!
    Bor du nära borås?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, eller hur! Hon är på bättringsvägen nu, men har inte vaknat upp helt än. Det tar det långsamt pga skadorna. Jag tänker på henne jätte mycket!

    Jasså? :) Mina föräldrar bor åt det hållet. Fast inte enda där borta. Brukar du åka till borås ibland?
    Kram

    SvaraRadera