V Nathalie: Oj då!

24 februari 2011

Oj då!

Här va de liksom torrt på bloggen .. Har inte haft en tanke på o blogga faktiskt. Men jag gör de nu! :)

Veckan som gått, vi har haft vänner här, både med och utan barn. Susanne kom hit en sväng o drack en kopp kaffe med mig, efter de kom Johanna och Josefin. Trevligt .. När Linus kom hem åkte vi till Jennie, Jonas, Lucas och Moa. (Moa är 2 månader yngre än Filip, Lucas är 3) .. Och så roligt alla 3 barnen hade ihop! :)
Vi drack kaffe och åt äpplepaj, gud va mumsigt! Linsu hjälpte Jonas i garaget!

Idag har jag fruktansvärt ont i min mage. Ingen aning vad de är! Ja, de känns ungefär som förlossningsvärkar men lite svagare. Underligt.

Igår bakade jag kladdkaksmuffins och dagen innan de blev de frallor.. Idag ska jag nog baka samma saker. De tar slut himla fort i detta hushållet ..

Filip börjar få ännu mer tänder, kan kanske vara svaret på hans humör och matvägran!! Gud va han växer och utvecklas, underbara unge!

I helgen blir de bara jobb för min del, jobb jobb jobb.. Och de är ju superkul! Jobbar heeela dagen på Lördag, så där lär inte bli något bloggande. Kanske på söndag om ni har tur! :D Vi ska försöka hinna åka ner till Linda m. Familj efter jobbet på Lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar