V Nathalie: 19 februari 2011

19 februari 2011

19 februari 2011

Ja kära vänner. Snart är Februari också slut, för detta året! Skönt som tusan känns det. Snart, väldigt snart kommer våren. Känns otroligt skönt. Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills man slipper alla tjocka kläder o allt vad våren / sommaren bjuder på! Kom, bara kom. Du är så välkommen så. Ja, jag är faktiskt en sommarmänniska. Jag hatar vinter o snö, massa kyla och usch. visst, i början av vintern kan de vara mysigt, typ första snön, massa tända ljus osv. Men nu får de fasiken räcka. Jag orkar inte med detta mer :)

Nu sover lilleman en stund, snart kommer kära bästa syster Jessica hit, har inte träffat henne på jätte länge, de känns tungt! Vi träffades minst EN gång i veckan innan. Absolut minst. Men nu jobbar hon varje dag. Och jag jobbar ju faktiskt också i mellanåt. så de blir ju lite mer sällan, såklart!

planerar även lillemans 1årsdag. 9onde, barnkalas med hans vänner, 10one med släkt. Toppen.

Nu vaknade han såklart, vi hörs!

1 kommentar:

  1. tycker jag du ska göra. Huuur smidigt som helst, och jättegott! Lyx med nybakat till frukost! ;)

    SvaraRadera