V Nathalie: På bättringsvägen ..

18 februari 2011

På bättringsvägen ..

Nu är vi här hemma på bättringsväg. Filip har fortfarande lite feber men långt ifrån va han hade här om dagen, nästintill 40 grader. Stackarn. Linus är likadan. Han kom iväg till jobbet idag. Men han pinar sig igenom denna dagen. Stackarn hos honom också.

Idag har jag städat lite, när detta inlägg är publicerat så ska jag hänga upp min tvätt. De är vad våran dag bjuder på!

När Linus kommer hem ska vi ta en sväng till affären. Här behövs handlas. De ska även inhandlas mjöl, så jag kan baka frallor.. De är så gott med nybakta frallor. De bästa som finns. Ska även baka något med choklad, men vad tro? De återstår & se!

Nu känner jag att de luktar bajs här snett nedanför mig. Dags o byta tror jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar