V Nathalie: Vad ska jag skriva egentligen?

7 januari 2011

Vad ska jag skriva egentligen?

Det vet jag faktiskt inte. Vi är på bättringsvägen, verkar som att våra kära vänner Linda + familj också är de! iallafall barnen .. Vi ska antagligen dit ner på middag idag.. Vi får se hur Kimmie mår bara! Ska iallafall bli riktigt mysigt .. Såå kul att Kimmie och Linus kommer bra överrens! Har nog sagt de 100 ggr, men vad gör de om jag säger de 101 ggr? :P

Min lilla skrutt sover nu. Kanske jag med skulle göra med tanke på att jag vaknade typ kl halv 3 i natt och somnade inte om innan 4, varför, de vet jag faktiskt inte. Dom två andra låg ju bredvid mig och sov som stockar! jaja..

Har inget mer vettigt och säga, mer än att de går sådär med min iPhone.. Jag har rätt till en ny. men allt krånglar ju nu så de blir nog ingen ny! :/ Jag som älskade den. Får köpa mig en ny i sommar istället ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar