V Nathalie: ....

6 januari 2011

....

Skriver av mig. Om ni ska kommentera massa skit så kan ni lika väl vända på klacken och gå!

Ibland förstår jag inte vad folk tänker med! Är de så lätt och förlåta nu för tiden? Efter allt som hänt i alla dessa år? Efter allt som sagt och gjorts? En dag, när alla får egna familjer så förstår ni nog vad man ska förlåta och inte, vad dina barn ska få vara med om och inte! De har jag insett, och mina/mitt barn ska iallafall inte få vara med om samma sak som mig, höra dom orden, och få vara med om ditt humör/beteende. Aldrig aldrig, därför har jag valt att ta avstånd från dig. Men tyvärr så hamnar vissa människor i kläm.

Mitt barn, han ska få de bästa. Och de bästa för honom är inte du! De låter hemskt och säga de, ibland tycker jag de är jobbigt och tänka de också. Tänka på allt som jag vart med om, som vi vart med om. Sanningen gör ont ibland, visst är de så?!

Egentligen är de inget illa menat mot dig, utan bara välmening för mitt barn, för min familj!

Dom som står mig nära, vet vad jag menar, de är även ni som oftast läser min blogg. Sen finns de ett fåtal som vet vad som händer runt omkring mig, som kanske också vet vad jag menar!

Önskar bara att du en dag insåg vad du gjort, vad som hänt. Vad som verkligen är ditt fel!

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig, du har ändå blivit en stark individ och du klarar ´dig allt bra själv, du står på egna ben, trots allt som hänt !

    SvaraRadera