V Nathalie: Söndag 16 Januari 2011

16 januari 2011

Söndag 16 Januari 2011



Idag har dagen varit väldigt slapp här hemma. Mina pojkar sov till strax innan tio då jag redan vart uppe timme, dum som jag är så passar jag inte på o sova länge. Spelar ingen roll för mig egentligen .. Jag har hunnit med och städa här hemma idag, så som o skura golv o all de där. Skönt när de är gjort!

Jaa-a, mina grabbar har väl sovit mest hela dagen. Jag ska väl väcka dom här nu om en stund! Nu får de vara nog, nu får vi ta och hitta på någonting..

Vädret är ju sådär roligt ute idag, fya mig så tråkigt! Jag som ville gått ut en stund idag,lockar inte speciellt mycket o ta ut Filip i pulkan o dra honom på blank is. Nej! De hoppas vi gärna över.

Igår var de jag som var med död än levande. Linus jobbade ju igår. Jag va så himla trött,och de va längesen jag var sån. Linus ringer och frågar om vi vill käka middag ihop med hans pappa i Svenljunga, jaaa-a! De tyckte jag lät trevligt. Men de va på ett villkor, att jag fick göra mig i ordning innan så jag såg hyffsat pigg ut, mina vilja gick igenom! Så efter lite make up och en slapp och lätt frisyr så va vi redo att ge oss av till Svenljunga! Maten serverades vid 20.30, de är väl så de ska vara en lördag kväll?! :) Maten fixades av mig och Linnea medans dom andra bar ny soffa & säng .. Gott som tusan blev de, synd att de blev så sen middag för direkt efter maten fick vi bege oss hemåt för då blev Filip väldigt trött och mammig/pappig.

Om han sitter hos någon annan, och han får syn på mig så börjar han små gnälla (fejk) och säger "maammaa" .. Han är så söt när han gör så! :)

Min lilla! :o b

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar