V Nathalie: Helt tyst i huset!

15 januari 2011

Helt tyst i huset!

Ja, nu är de faktiskt helt tyst i huset då Linus fick åka ut och jobba, lill prinsen sover och har gjort de ett himla bra tag! Jag ska ta tag i och städa, jag tycker de är roligt. För jag har ju nämligen en karl som gärna lägger kläder osv vart han vill! De kan jag bli rätt så irriterad på.

Igår fick jag i Filip massa pure och välling, även ett smörgåsrån, och han fick minsann behålla de. i natt har han inte ätit och inte kräkt, kanske de är en bra grej att vänja av honom vid att äta på nätterna nu när han ändå inte vill göra de! :) De kan ju vara så också att han vant av sig själv! :)

I morse fick jag i honom gröt som vanligt och lite smörgås till de. SKÖÖÖÖNT! Igår upptäckte jag även att hans bajs är som vanligt också.

De där med vätskeersättningen gjorde nog susen för hans mage. Lilla gubben!

Åh nej, kollade precis ut och upptäckte att snön vräääker ner. Fya. Jag som hade tänkt ta ut lilleman i pulkan idag. Vägarna här vid oss är inte jättebra då dom inte plogar dom! De kan göra mig vansinning. Jag kan liksom inte gå ut med varken vagn eller pulka. Pulkan bara sjunker ner i snön.

Vi får se vad vi hittar på sen. Kanske kan åka ner till "byn" och gå en promenad så han får åka pulka där! :)
Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på mer än städning och tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar