V Nathalie: Ett huvud som bultar!

13 januari 2011

Ett huvud som bultar!

God dag mina vänner!
Även denna natten väckte min älskade son mig med kräkingar.. Inte riktigt så illa som dom andra nätterna dock. När jag vaknade kl 10.05 tyckte jag de va på tiden att gå upp. Och så blev fallet. Lilleman ville inte idag heller äta någon gröt. Jag tröttande, så jag ringde till sjukhuset kl 11 ungefär där jag skulle bli uppringd kl 10 i 12. Men de kan ni ju tro att jag blev. Inte de. Klockan 2 behaga dom ringa upp mig. Jag ringde dom flera gånger i mellan men fick hela tiden samma svar "ditt telefonnummer finns redan i kön och du kommer bli uppringd" Kuuuul !!

När dom väl ringde upp mig så tyckte dom att jag skulle ge Filip vätskeersättning och inte välling med fullkorn, utan majsvälling. Ooookej !! Jag som inte har körkort och en man som jobbar, så kunde jag inte fixa mig någon majsvälling. Så jag fick helt enkelt ge honom de jag hade hemma- mild fullkornsvälling. Till min förvåning så behöll han all sin välling. Kan de bero på att jag gav honom vätskeersättning innan?! Så idag mina vänner, har han behållt all sin mat! :) Jag är såå himla glad, dock har jag bara fått i honom välling och vätskeersättning, men ändå! :)

Min syster kom hit en sväng efter jobbet idag, gud så trevligt.. De va ett tag sen vi umgicks faktiskt- tråkigt! Imorgon får vi se om vi tar oss ner till Josefin & Maja där mammor + barn finns. Men vi får se.. Bara för Filip vart bra idag så kanske de är dumt o ta ut honom första dagen. Men vi får se!





1 kommentar:

  1. Vi får ses så FORT barnen är frisk för vi saknar våra favoriter, för det är ni verkligen! Tycker mycket er! <3

    SvaraRadera