V Nathalie: Skulle till Kinna, hamnade i Borås!

12 januari 2011

Skulle till Kinna, hamnade i Borås!

Ett par nätter här har vart ganska så tråkiga, Filip har kräkts en hel del. Nu har han slutat med sin behandling av öron-medecinen så jag hoppas det ska bli bättre. Jag får inte i honom någon mat alls, lite välling och mycket vatten.

Vi har ju hållt oss inne nu ett par dagar just för att lilleman sover ungefär hela dagarna, vaken en Centreraliten stund. och sover igen. Men igår var Linus hemma från jobbet så vi bestämde oss faktiskt för att åka ner till Visko och se om min karl kunde hitta ett par kor till sig. Blev ingenting med det, men jag där emot fick med mig ett par stövlar. åkte till kinna, hittade ingenting roligt där heller. Till slut blev Linus lite irriterad så han ville till Borås. Och så blev fallet. In i bilen och mot Borås. Han hittade ett par skor, jag fick med mig underkläder hem (som Linus faktiskt va med och valde(?)) haha, även en body till lilleman, och ett par tossor till honom, ser ut som grodor. hehe. (bilder kommer) Linus fick tag på en tröja också.. Sen åkte vi hemåt. Vi var supertrötta, jag och linus hade vart vakna sen 6 tror jag. Filip vaknade då och va ledsen. La honom på mitt bröst och han somnade om. Men de kunde inte vi göra. Så Linus bytte av mig och jag gosade ner mig i sängen. Men somna, de kunde jag minsann inte göra! Filip vill vara hos en hela tiden nu. Vi tycker det är mysig, men de kan bli liiite mycket om jag är själv och ska laga mat tex. Vill absolut inte ha honom vid spisen!

Här om dagen va vi på Ge-kås också. Även där ifrån fick vi med oss lite saker. Hmm!

Idag får vi se vad dagen har o erbjuda. Kanske att Linda & Barnen kommer en sväng. Vi får se!
Skönt iallafall att natten tills idag har vart lugn. En gång kräktes han. Och har inte gjort de nu på morgonen. De kanske är över nu. Äntligen isåfall!

Mer snö har det kommit också, för min del får de gärna räcka nu, jag vill ha sommar och värme!

Jag har vart dålig med bilder, men har ju inte tagit bilder de sista då lilleman bara sover och kräks. Eller gjorde! Så ja, bilder kommer :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar