V Nathalie: Mitt lilla bustroll!

17 januari 2011

Mitt lilla bustroll!

Igår gjorde vi ungefär minsta möjliga. Mest tog de lugnt. Linus sov nästan hela dagen, hmm! Jag väckte han och Filip runt 16. Där emot på kvällen så somnade lilleman som vanligt efter ett gott bad, han vaknade där emot och var jätteledsen. Och somnade inte om innan halv 1. Han var så trött, och så pigg. Egentligen övertrött.. Men han ville inte sova och de spelade ingen roll vad vi gjorde, om vi låg i sängen o sjöng, bytte blöja, mata, vagga, ingenting! Jag gav upp och gick till hans rum så han fick leka sig trött (dumt jag vet, men vad skulle vi göra eftersom han inte va så trött så han ville sova?).. men till slut somnade han, och då sov han verkligen, tills han vaknade och var ledsen igen, så höll de på en stund under natten. Puh!

De regnar ute idag, och för mig får de gärna fortsätta ett par dagar till så snön försvinner, + grader får de gärna också vara så isen på vägarna försvinner.. Nu vill jag ha sommar. En kort vår först kanske också!

Dagen består väl av tvätt och bus o lek med lilleman .. Han brukar alltid sova middag nu vid 11. Men inte de heller .. Ingen aning vad som tagit åt honom ..

Jag glömde ta kort på sakerna jag köpte till honom i Borås. Och tänkte jag skulle ta bilder från H&M´s hemsida. Men dom fanns inte där. Så de blir inget med det!

nu klättrar han och trycker en massa här på datan så jag får dra mig!


1 kommentar:

  1. Tur du hade mig att prata med igår när lilleman inte ville sova då :)

    Haha jag är lite sån också.. Men ska skärpa mig! Det är jätte fint med rött. Så länge man har någon annat till, typ svart så är det jätte fint ju! :)

    SvaraRadera