V Nathalie: Checklista!

18 januari 2011

Checklista!

God dag mina vänner..

Idag startade våran dag klockan halv 9 tro jag, om jag inte minns helt fel. Bortskämd som man blivit så brukar man ju får sova till 9.30-10.00 iallafall.. Men inte idag.

Natten har väl vart sådär rolig, lilleman har börjat med att "inte komma till ro" igen.. Ingen aning vad de är med honom. Jag ammar honom inte längre. Och om jag sover utan tröja försöker han hela tiden ta tag och blir vansinnig om jag drar bort mig, men va tusan ska jag göra?! Jag ammar ju inte längre, kankse har liiiiite mjölk kvar. Men han är såpass stor nu också så välling får duga för honom!! :)

Nu sover han och jag har satt mig ner med en kopp kaffe, och ny gjorda chokladbollar. Blev så gottesugen och som vanligt har vi ingenting hemma (kan inte ha sånt hemma, de tar slut med en gång) så jag gjorde chokladbollar, de va gott!

Bäddat rent sängen- Check
Startat en maskin tvätt- check
Strukit gardiner- check
Tagit ner & satt upp nya gardiner- Check
Tagit undan julsakerna- check
Dammsugit- check
Dammat- check

Ungefär så har min dag sett ut idag! Ska väl hänga tvätten och förhoppningsvis tvätta en maskin till sen,! Filip har vart helt vild. Bara krupit runt som en galning, slängt leksaker runt sig, skrattat åt ingenting o ja. Han blev trött och somnade! :)

1 kommentar:

  1. Sv. Håller med. Jag vill typ ha ett jobb nu, inte fortsätta vara timvikarie inom skolköken som vanligt.
    Hehe men det är farligt att nätshoppa, man kan ju tro man är sjukt rik ;)
    Jätte söt header du har på Filip! Kram

    SvaraRadera