V Nathalie: Mamma lilla ..

4 januari 2011

Mamma lilla ..



Min lilla prins .. Undrar verkligen om han har ont någonstans! :/

han har mest sovit hela dagen, vaknade, lekte en stund, åt en banan, efter ett tag lite gröt, sen badade vi, sen somnade han igen! Han är verkligen så slö. Han somnade på min mage nu, o han bara svettades! Innan vi gick o bada så skreeeeeek han. Verkligen började storgråta, även nu innan han somnade, bara stooorgrät verkligen .. Stackarn! Så gör han aldrig annars .. Min lilla prins!

Jag blev sugen på något gott innan så ställde mig och rullade massa chokladbollar ! :)

Fick avboka Fjällenresan idag också. Vill inte åka dit upp med Filip när han är så dålig, och även om han är frisk när vi ska åka så har han precis vart himla dålig, så vi 4 kom överrens om att i avbokar. Eller jag och Linus gjorde de, Susanna och Andreas förstog. Liiite dåligt samvete faktiskt, men jag ser till Filips bästa! Vemdalen står ju kvar där uppe! :)

Jag & Linda har en massa planer nu till våren/sommaren ihop med våra karlar.. Ska bli mys! Riktigt kul att Linus o Kimmie passar så bra ihop. och verkligen tycker om varandra! :)

Näe. Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla älskling och kolla tv. Den stora älsklingen kommer väl hem snart också! Mys. Saknar honom ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar