V Nathalie: Lördagen den 29:onde Januari 2011

29 januari 2011

Lördagen den 29:onde Januari 2011

God dagens folk!

För tillfället har jag en galen son här hemma. Han kryper runt högt och lågt o ropar o skriker o är jätteglad :)

Han ställer sig mot saker, släpper händerna och sträcker upp dom i luften, kollar på mig med världens leende typ som "mamma, kolla vad jag kan! No hands, No hands!" .. Sötooongen.. Men så stor han börjar bli :)

Gårdagen- Jobbade ju. De gick toppen. Gud vilken underbar man han var. Ska jobba hela nästa helg också.
Jag hade hoppats på att Filip inte skulle vara vaken när jag åkte. Vilket han inte brukar vara. Trodde de skulle vara jobbigare och åka ifrån honom då. Men jo visst, vaken skulle han minsann vara! Men han hade somnat typ diekt när jag åkt. Han och Linus hade haft de jätttebra under dagen och jag möttes av 2 jätteglada killar när jag kom hem! :) underbart!
Dom hade vart och hälsat på Linus pappa i svenljunga ..

När jag kom hem så sträcker jag ut armarna till Filip och frågar om han vill komma till mig. Typ INTE kan jag säga .. Sen åkte Linus iväg en snabbis. Och då gick Filip här hemma "pappa, pappa pappa" han hade nog haft en jättebra dag ! :)

Idag ska de komma någon som gör rent mattor hit. Tydligen är dom jättebra.. Men dom fick äran och ta våran säng istället.. Hon skulle vart här kl 13. Men har inte dykt upp ännu. Och hon kan GLÖMMA att jag tänker sitta här hela dagen och vänta på henne.. Aldrig! Linus jobbar en stund idag .. Mycket o göra på jobbet. Men han kommer nog vilken sekund som helst!

1 kommentar: