V Nathalie: januari för detta året är slut!

31 januari 2011

januari för detta året är slut!

Nu är äntligen januari för detta året slut. Gud så skönt! Våren närmar sig och jag bara älskar de.. Januari & Februari tycker jag brukar vara väldigt sega av sig. Men våren närmar sig även Filips 1-års dag! De ska bli spännande .. De är 2.5 månad tills han blir 1. Stor killen nu ju!

Igår åkte jag & Filip ner till Linda & barnen och spenderade våran söndag där. Himla mysigt. Barnen har ju så superkul ihop! Vi tog en promenad på ca 1 timme, även om de va kallt så va de väldigt skönt. Åt lite god mat ihop osv. Linus kom och hämtade oss senare, då kom även Kimmie hem från Fjällen. Hann väl prata en liten stund sen bedrog vi oss..

Mot Svenljunga för och hälsa på Lars o familj. Alltid lika mysigt, vet dock inte om Filip tyckt de då han va nyvaken och började gråta de första han gjorde.. Sådär roande. Sen skulle han ha koll på mig heeeela tiden. Han ville liksom inte leka själv som han alltid brukar göra! Underligt ..

Imorgon ska vi allafall åka till Göteborg för o kolla på vagnen som jag visade er. Se hur den är. Jag vill gärna känna osv innan jag köper, för den gick o beställa från internet också. Men jag vill se den IRL först. Sen ska vi till Sahlgrenska med Linus farmor, där jag tänkte att min pappa ska möta oss så vi kan ta en fika. De tyckte han lät som en bra idé. Kul!

Ni får ursäkta min dålig uppdatering på bilder. Men jag har ännu en gång kommit in i fasen att jag är dålig på att tömma kameran. Sen kan jag inte påstå att jag vart flitig o använt den så himla mycket heller.. Filip tycker inte alls om o va med på kort. Så man får smygfota honom, och hur bra blir de på en skala?!

Men nu när jag ändå sitter här så tömmer jag väl den då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar