V Nathalie: Ooootroligt vitt!

16 december 2010

Ooootroligt vitt!

Idag är de otroligt vitt ute, de snöar som bara tusan här. och mycket snö har lagt sig!

Imorse när Linus åkte till jobbet så hörde jag bara något i stil med att "jag får ta Audin till jobbet, fläkten i firmabilen vill inte" .. Och han tog audin till jobbet, kanske lika bra de med tanke på vädret, och på den har han iallafall 4 hjulsdrift. Jag fick order om att köra in hans firmabil i garaget de gjorde jag efter att jag skottat gången hr ute 2 ggr redan. Hur jäkla mycket snö kan det komma? Vi kan glädja oss med att vi får en vit jul iallafall- förhoppningsvis! Om de nu inte skulle komma ett jäkla regnoväder, eller bli sisådär 20+. Hur troligt det nu är?

Som sagt, har hunnit skotta 2 ggr idag, en gång till skulle behövas. Kanske ska göra de nu när Filip ändå sover, och de inte snöar sådär jättemycket *kollar ut*, snöar inte någonting nu. men de små snöade ju precis? jaja. Jag får nog plumsa ut med skyffeln i hand o skotta bort detta som kommit!

Josefin & johanna skulle kommit ut idag. Men johanna ville inte köra i vädret, för dom har lackat sin bil fram och ville inte repa den? jaja ..
Vi får se om kanske Linda & hennes barn dyker upp sen. Hon hade lite viktiga saker hon behöver göra i eftermiddag . Viktigare än o komma hit faktiskt!

Vi får helt enkelt se vad dagen har och bjuda på- de märker man ju! Kanske kanske kanske slänger ihop en sats med knäck. Aldrig fel med knäck inte .. Som sagt, vi får se! Tänkte jag skulle pyssla iordning lite mer ute på altanen ! :)

Vi hörs ikväll.

1 kommentar:

  1. Tack för dina kommentarer hos mig, de värmer alltid...Kram

    SvaraRadera