V Nathalie: Julen närmar sig med stormsteg!

20 december 2010

Julen närmar sig med stormsteg!




Och jag bara älskar det! På fredag är de julafton, guuud så mysigt. På Torsdag blir de ge-kås för våran lilla familj, vi ska köpa julklappar då! Mest till Filip blir det detta året. Kul kul och åter igen kul!

Igår var de ljusparty hos min syster i Fritsla. Otroligt mysigt .. Jag fick köpt mig 5 paket ljus. Synd att dom inte hinner komma innan jul! "/

Idag ska vi åka till Kinna en sväng när Linus kommer hem.. Kolla lite i affärer och köpa nya kläder till L. Han behöver det. Vi var inne och kollade på "jeansson" igår, den butiken där JC låg. Mycket snyggt. Jag ska lämna mina iPhone på posten också så den kommer iväg nu när jag äntligen fått grejerna så jag kan skicka den! Saaaaaknar den!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar