V Nathalie: 20101221

21 december 2010

20101221



Kom inte på någon bra rubrik. Men vad spelar det för roll egentligen, de är ju inlägget ni läser!

Enda sedan Filip föddes så har han sovit bredvid oss. Anledningen till det är för det var lättare och amma när han vaknade på nätterna, sen va de väl egentligen mest för att det är så otroligt mysigt. Kan knappt sova utan honom bredvid oss. Men vi ställde in hans spjälsäng i vårat sovrum häromdagen. Han sov jättebra i den. Men i natt var de värre, han kunde inte komma till ro, vaknade typ hela tiden. Jag vet att hans framtänder uppe är påväg. Imorse när vi vaknat oså så kollade jag tänderna, och Japp! Dom är nog snart ute.. Skönt för honom .. Stackarn, de måste ju vara skitjobbigt när dom är på G.

Nu sover han, och jag har börjat plocka o tvätta lite här hemma. Tänkte ta sista röjet innan jul. Skönt när de är klart så man slipper tänka på det!

Igår var vi i Kinna och kikade en sväng. Linus var den enda som hittade något, hittade varken till mig eller Filip, sen var det dags att fylla på kyl/frys så det gjorde vi också. Lika bra! Vi fuskade och köpte en julskinka, jag griljerade den igår. ÅH HERREGUD VAD GOTT!

Idag hoppas jag att Linus kommer hem med en gran som han huggt i skogen där han jobbar (ja, han får det) .. Känner att de börjar dra ihop sig, och veckan är fullspäckad enda fram till Fredag, så vette tusan hur vi ska hinna fixa en gran annars! "/, en gran, det måste jag ha!

Om han kommer hem med en gran så fixar jag & Filip den ikväll, så slänger in bilder isf!

(ser att min klockan på kameran inte stämmer, för inte tusan går han i pyjamas 15:22 på dagen iallafall)

Ska du behöva fira jul där, helt ensam? Eller utan din familj iallafall. Tänker på dig, älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar