V Nathalie: Gott nytt år!

1 januari 2011

Gott nytt år!

Har vart bloggtorka här ett par dagar nu! Men har haft fullt upp nu de sista dagarna, har haft Linda och hennes barn här, + Josefin o Maja, Johanna och Emil! Sen var vi hos Linda i Torsdags.. Och idag, på självaste nyår så kom Josefin + Maja, Linda, Kimmie och deras ena son keven. Deras minsta fick vara hos mormor då han inte var riktigt bra. Men gud vilken toppenkväll det va. Kul att Kimmie och Linus kom så himla bra överrens .. Helt underbara människor är Kimmie och Linda. Ja, såklart Josefin också. Men henne har jag träffat så många ggr så det vet jag redan! :D Asså, min dag/kväll har verkligen vart toppen med underbara människor, underbara barn och god mat!

Vi hämtade upp Josefin och Maja innan i morse när vi ändå var i Kinna. onödigt att 2 bilar ska gå hit ut. Så vi hann med en pulksväng med barnen innan idag, dom bara älskade det!

Grattis Linda på din dag. Hoppas den blir toppen. Och även början på det nya året såklart!

Just nu sitter jag och josefin här och gör ingenting. Hon & maja stannar över natten.. Sitter mest här och kollar runt. Men jag känner nu att väldigt snart ligger jag nog i sängen! :) Haha .. Klockan är ju trots allt 00:52. 1 Januari 2011.

Har tänkt på en sak. Nu kan jag säga "Filip är född förra året". Ja, de stämmer ju. Han är ju fdd 2010. Haha.. Jag är så konstig! Bilder kommer imorgon ..

Smäller och blixtrar som bara tusan utanför fönstret. Blåser storm och regnar gör det också! Puuh.

God natt & Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar