V Nathalie: Vet egentligen inte vad dagen kommer bjuda på!

29 december 2010

Vet egentligen inte vad dagen kommer bjuda på!



Idag hade jag inga planer för dagen. Mer än att leka med Filip och gå ut med honom så han kunde åka pulka. Men så ville Linda o barnen komma hit idag. Självklart nappade jag på det! Måste få träffa dom snart ju .. Träffade dom för ett tag sen på punkten men de va ju bara en snabbis, de räcker liksom inte. haha ! :D Josefin & Johanna kanske ville komma med, men de får vi se hur de blir! Linda måste jag träffa i varje fall!


Vi gick upp vid halv nio. Sen somnade filip igen och nu sover han .. Jag kanske skulle ta o fixa o trixa lite medans han sover!

Planer inför fredag (nyår) är fixade, Josefin och Maja kommer hit, vi ska käka god mat o sånt. De kommer bli supermysigt. Nej, jag tänker inte lämna bort Filip. Inte en chans. Varför lämna bort honom för att jag vill på fest när jag inte ens dricker liksom? Nej, jag vill fira nyår ihop med mitt barn. Så är de bara! Så jag och Josefin bestämde att vi firar ihop, med barnen! Toppen..

Linus ville ta med mig på bio här om dagen. Men som jag säger, jag är inte redo o lämna bort Filip. Inte ens ett par timmar.. Känns kanske lite löjligt o låter kanske löjligt för er läsare, ni kommer förstå när ni får barn, jag lovar!


Näh, nu ska jag fixa lite här så får vi se om de blir besök idag eller inte!


¨
Åker i nya stolen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar