V Nathalie: nu pustar familjen ut!

1 januari 2011

nu pustar familjen ut!

Nu har Josefin & Maja åkt hem. Känns väldigt tomt. Fast aldrig fel med lite egentid ihop med familjen. För övrigt är vi en väldigt slapp och slö familj idag. Kanske är för att vi inte mår riktigt hundra, eller jag är mest trött efter alla dagar som vart, full rulle. Men jag älskar det. Filip är ju verkligen jätte, jätte förkyld. Linus är bara trött.. haha! Så ja, vi är en aning slöa.. Filip sover nu. Jag har lagt in bilder från kamera till Data, så ska se vad jag hittar för bilder vi tagit dom här dagarna. Blir nog mest från igår som jag lägger in! :)

vi Ska förhoppningsvis träffa Linda och Kimmie i veckanCentrera någon gång. super mys!

Sötaste Keven åker bil.


Blink-kort på Maja! :)

Keven och Filip leker!

Keven med Linus hörselskydd! :D

Linda & Chris! :)


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, de tar sån tiiiiiid.
Kommer fler imorgon!
Men de blev inte så många från nyår..











1 kommentar:

  1. sv: Skönt att det är bättre :). Ja det är ju det, och jag klagar inte. Det är väl inte mer än rätt att jag ska få lite sömnlösa nätter jag också. Men man har ju vart lite bortskämd. hihi :)

    SvaraRadera