V Nathalie: En bit på vägen, en bra början!

9 december 2010

En bit på vägen, en bra början!

Igår kom Jennifer & jamie hit, dom hade med sig Jennifers syster, Yessica! Vi bakade knäck, åt upp nästan alla, gjorde även en stor kola. Vi hade det allmänt mysigt .. Sånt tycker jag om! Och som vanligt så ska väl jag och Jessica ha vårat årliga julbak snart, pepparkakor, pepparkakshus oså. Våra karlar är med då också! Mysigt ..

Idag skulle egentligen jag & Filip på ljusparty hos svärmor, men de blev ingenting med det! Vi åkte bara dit och fikade en snabbis, nu är vi hemma igen, Linus har åkt till jobbet ..

igår kom jag och tjejerna fram till att sluta röka är skitjobbigt, och Yessica har vart rökare, men hon har slutat pga personliga skäl.. Hon peppade mig, igår rökte jag 1 cigg på 4 timmar. De är inte illa pinkat kan jag lova, nu är jag inne på och sluta, absolut! Så jag har bestämt mig, att 1 cigg var 4:e timme.. De är vad jag ska röka på en dag, vilket blir 3 st. MAX 4, med andra ord ska jag ha ett paket cigg i 4-5 dagar. Tror ni jag klarar det?

När jag tuggar "bubbelgum" (haha, skrev bubbelgum för skoj skull) , Så kan jag verkligen inte röka, det smakar Skit, så de fick jag köpt mig idag! Nu är jag inställd, jag ska klara det! I can make it...

Idag får vi se vad vi hittar på, jag ska packa iallafall, vi blir nog borta hela helgen då vi ska vara barnvakt åt Oliver & Lisa.. Filips gudföräldrars barn. Gudföräldrarna ska ta en tripp till Danmark.. Så de är vad våran helg bjuder på, god mat o massa mys med härliga barn! Låter det roligt? Jag hoppas de blir det iallafall.. Jag ska unna mig och Filip o bada i deras nya badkar iallafall.. De är som en jacuzzi.. Dock så tänker jag inte ha på strålarna när Filip är med!

Vad ska ni göra i helgen?

Oliver & Filip

Lisa & Filip.








1 kommentar:

  1. hahahaaha sista kortet, ja garvar ihjäl mig. !!!
    filip är ju för söt

    SvaraRadera