V Nathalie: Den längsta dagen på länge!

7 december 2010

Den längsta dagen på länge!

Ja mina damer och herrar. Idag var den längsta dagen på länge .. De va planerat att Johanna & Josefin skulle komma strax efter två. Bilen var totalt urladdad. Jag försökte förklara för dom hur man sätter på startkablar o sånt. Jennifer mötte dom men då hittade dom helt plötsligt inte batteriet? Sen skulle dom vänta på att Tom kom hem kl 4, så han skulle kolla på den. Då visade de sig att batteriet va totalt sönder. Så ah. De blev ingenting med att dom kom idag, och de värsta jag vet är och gå o vänta på någon som ska komma, men som inte vet vilken tid dom kommer! O tillslut blir de inte av ändå..

Så till slut så blev jag så sugen på o baka knäck, men så visade de sig att jag inte hade någon grädde, så de kunde jag inte heller.. Så Nej, detta har inte vart den roligaste dagen kan jag lova!

Vi får helt enkelt se vad morgondagen bjuder på istället, och hoppas på att den blir bättre! :)
Ska se till o köpa hem massa grädde så jag kan baka så mycket knäck så de står ut ur öronen på mig! :)

Ni får se julklappen en annan dag!

För tusan, julen närmar sig med stormsteg- I Love it!







Min lilla älskling! Här va han inte gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar